Як підключити нове обладнання до мережі інтернет?

Шановний клієнт!

В нашій мережі діє прив'язка Вашого пристрою по MAC адресу

У разі якщо ви бажаєте підключити / поміняти на новий пристрій або роутер і отримати на нього доступ в інтернет -

Вам потрібно зробити наступні дії:

Підключити новий пристрій / роутер до нашої мережі Зайти на особистий кабінет: sinet.kiev.ua (якщо на веб-сайт не заходить зверніться в службу підтримки 0-800-750-991)

 

Вопросы и ответы

Введіть свої дані для Авторизації

Логін - Ваш номер договору / платіжний код

Пароль - Вказано в Бланке прикріпленому до договору

Якщо будь-якої інформації у Вас не вистачає - зверніться в службу підтримки 0800750991

- після успішного входу в особистий кабінет

В меню зліва, натисніть кнопку «Зміна ПК / МАС»

Вопросы и ответы

- Далі. Підтвердіть реєстрацію нового пристрою в мережі - натиснувши на кнопку «Оновити МАС адресу»

Вопросы и ответы

Після зміни МАС адреси, протягом 10 хвилин доступ до мережі інтернет відновитися автоматично.

Вопросы и ответы

Якщо ж доступ в інтернет не з'явився -

- потрібно перезапустити обладнання, яке ви підключили, і перевірити знову.

Якщо ж після цього, доступ все одно не з'явився, зверніться в службу підтримки.

0800-750-991

Sinet.ua

Скільки коштує Wi-Fi роутер? Чи є можливість оренди роутера?
З цінами на обладнання ви можете ознайомитися в розділі обладнання. Можливості оренди WiFi роутера на даний момент немає.
За якими днями і в який час доби майстра підключають Інтернет?
Монтажники працюють з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу з 10:00 до 17:00.
Як оплачувати підключення та подальшу абонплату?
Послуги компанії SINET можна оплачувати через стандартні платіжні термінали, за допомогою платіжних карт Visa і Mastercard, за допомогою системи моментальних інтернет-розрахунків або в будь-якому відділенні банку. Детальніше в розділі оплата.
Як змінити тариф?
Зміна тарифного плану здійснюється за допомогою подачі заявки, в телефонному режимі.
В які терміни відбувається підключення (від моменту подачі заявки до приходу майстра)?
Як правило підключення відбувається в день подачі заявки, або на наступний день.
Як Призупинити (поставити на паузу) Інтернет?
Так, Ви можете призупинити отримання послуги в будь-який момент. Зробити це можна зателефонувавши на гарячу лінію.
Як нараховується абонентська плата при підключенні в середині місяця?
Абонентська плата нараховується строго пропорційно дням. Ви сплачуєте частину абонентської плати, пропорційну залишилися в місяці днях
Як швидко мені зателефонують після подачі заявки?
Як правило, фахівці провайдера SINET зв'язуються протягом 1-ї години. У моменти великого завантаження можливо до 1-го дня.
Час роботи техпідтримки?
Техпідтримка провайдера SINET працює цілодобово.