Питання та відповіді
Шановний клієнт!
В нашій мережі діє прив'язка Вашого пристрою по MAC адресу
У разі якщо ви бажаєте підключити / поміняти на новий пристрій або роутер і отримати на нього доступ в інтернет -
Вам потрібно зробити наступні дії:
Підключити новий пристрій / роутер до нашої мережі Зайти на особистий кабінет: sinet.kiev.ua (якщо на веб-сайт не заходить зверніться в службу підтримки 0-800-750-991)
Введіть свої дані для Авторизації
Логін - Ваш номер договору / платіжний код
Пароль - Вказано в Бланке прикріпленому до договору
Якщо будь-якої інформації у Вас не вистачає - зверніться в службу підтримки 0800750991
- після успішного входу в особистий кабінет
В меню зліва, натисніть кнопку «Зміна ПК / МАС»
- Далі. Підтвердіть реєстрацію нового пристрою в мережі - натиснувши на кнопку «Оновити МАС адресу»
Після зміни МАС адреси, протягом 10 хвилин доступ до мережі інтернет відновитися автоматично.
Якщо ж доступ в інтернет не з'явився -
- потрібно перезапустити обладнання, яке ви підключили, і перевірити знову.
Якщо ж після цього, доступ все одно не з'явився, зверніться в службу підтримки.
0800-750-991
Sinet.ua