Шановні абоненти!
Протягом двох тижнів на наше головне обладнання регулярно здійснюються DDOS-атаки. У зв’язку з цим пропадає зв’язок – Інтернет і телебачення. Наші технічні фахівці працюють над вирішенням цієї ситуації 24/7, без вихідних, ми посилили роботу команди моніторингу, щоб мінімізувати незручності наших абонентів. Для нас це пріоритетне завдання.
Ми докладаємо всіх можливих зусиль, аби такого більше не повторилося. Наразі вже проведено колосальну роботу із закриття всіх вразливих місць, розширенню каналів і резервів.
Приносимо вибачення за незручності, ми дуже вдячні кожному з Вас за підтримку, розуміння і навіть пропозиції варіантів вирішення. Ми працюємо для Вас!
Віримо, що це випробування зробить нас краще і підніме сервіс на інший рівень.
Ви можете залишити заявку на компенсацію коштів, і ми компенсуємо кошти за ці дні. За посиланням: https://sinet.ua/kompensatsiia/
Наші новини в телеграм каналі: https://t.me/sinetnews
З повагою ваша команда SINET!